Edukacija za neformalne njegovatelje (članove obitelji) osoba s demencijom u Slavonskome Brodu i Karlovcu

U subotu, 25. lipnja od 10:00 do 14:00 u dvorani Hotela Art, u Ulici Nikole Zrinskog 44 u Slavonskome Brodu održat će se edukacija za neformalne njegovatelje (članove obitelji) osoba s demencijom. Edukaciju će održati stručnjaci iz Klinike za psihijatriju Vrapče u sklopu EU projekta pod nazivom „Svi za pamćenje – SPAM“, koji koordinira Grad Zagreb. 


Ista takva edukacija održat će se i u srijedu, 29. lipnja od 16:30 do 20:30 u restoranu Kristal, u Ulici Matka Laginje 1, u Karlovcu. 


Na edukaciji će se svi zainteresirani moći informirati o životu s demencijom, kako uspješnije komunicirati s članom obitelji s demencijom i kako na vrijeme spriječiti sagorijevanje njegovatelja; dobit će savjete o socijalnim potporama i mogućnostima lokalne zajednice. 

Prijaviti se možete na radionicu putem poveznice:  https://tinyurl.com/yc2n7fre 

Sudjelovanje je za sve sudionike BESPLATNO. 
Radionice je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. 

Više o projektu „Svi za pamćenje – SPAM“, u kojemu Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek sudjeluje kao partner, možete pročitati na stranicama Grada Zagreba (https://www.zagreb.hr/en/eu-projekt-svi-za-pamcenje-spam/165702) i na stranicama Fakulteta (http://www.fdmz.hr/index.php/hr/projekti/eu-projekt-svi-za-pamcenje-spam). 

Brošure koje su nastale u okviru projekta možete preuzeti u nastavku ove obavijesti. 


1. Poslijediplomskom tečaju stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije „Osnove palijativne skrbi“

Tečaj

REHABILITACIJA U KLINIČKOJ MEDICINI - kardiovaskularna rehabilitacija

TEČAJ

1. poslijediplomski tečaj stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije “Sport i srce”

TEČAJ

Izražavanje zdravstvenih djelatnika na znanstveno-stručnim skupovima i u publikacijama

Simpozij

Suvremeno sestrinstvo: povijest kao temelj, teorija kao izvor, obrazovanje kao put, kvaliteta kao obveza, znanost kao istina.

Konferencija

Nursing Education and Science (NES)

Scientific-professional Journal