II. MUZZA vikend znanosti u Osijeku

Dođite i istražite, učite i zabavite se s nama na II. MUZZA vikendu znanosti u Osijeku, koji će se održati 14. i 15. ožujka 2025. godine u prostorima Fakulteta agrobiotehničkih znanosti Osijek. Ovaj događaj nudi preko 50 interaktivnih radionica prilagođenih različitim uzrastima, koje će učenicima i predškolcima omogućiti zabavno i edukativno istraživanje svijeta znanosti.


Kada?

14. i 15. ožujka 2025. godine


Gdje?

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek Sveučilišni kampus, Vladimira Preloga 1


Radno vrijeme:

od 10:00 do 19:00 sati


Ulaz je besplatan za sve posjetitelje!


Poziv školama i vrtićima:

Petak (15. ožujka 2025. godine) namijenjen je za posjete škola i vrtića.

Pozivamo vas da dovedete svoju grupu ili razred i sudjelujete u aktivnostima koje će proširiti znanje, potaknuti kreativnost i inspirirati mlade umove na daljnje istraživanje. Veselimo se vašem dolasku i zajedničkom učenju!

Svoj dolazak prijavite na e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. i osigurajte sudjelovanje svojih učenika i vrtićaraca uz stručno vođenje naših edukatora.

Za one koji nisu bili, pogledajte kako nam je bilo na I. MUZZA vikendu znanosti u Osijeku

Za sva pitanja i dodatne informacije kontaktirajte nas na email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

1. Poslijediplomskom tečaju stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije „Osnove palijativne skrbi“

Tečaj

REHABILITACIJA U KLINIČKOJ MEDICINI - kardiovaskularna rehabilitacija

TEČAJ

1. poslijediplomski tečaj stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije “Sport i srce”

TEČAJ

Izražavanje zdravstvenih djelatnika na znanstveno-stručnim skupovima i u publikacijama

Simpozij

Suvremeno sestrinstvo: povijest kao temelj, teorija kao izvor, obrazovanje kao put, kvaliteta kao obveza, znanost kao istina.

Konferencija

Nursing Education and Science (NES)

Scientific-professional Journal