(Održanog od 27. do 29. rujna 2021. u Osijeku)
Fakultet prema svojim indikatorima kvalitete, između ostalog, pruža podršku u unaprjeđenju nastavnih kompetencija koje se odnose na organizaciju i provedbu edukacija namjenjenih za razvoj i poboljšanje stručnih i nastavnih kompetencija svih sudionika u nastavi.
Stoga je na prijedlog i uz podršku Povjerenstva za praćenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja Fakulteta za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek održano stručno usavršavanje za nastavnike/mentore Katedre za sestrinstvo i palijativnu medicinu.
Svrha stručnog usavršavanja „Planiranje, pripremanje i priprema za nastavu u kliničkom okruženju” je unaprijeđenje nastavnog procesa i postignute razine ostvarenih ishoda naših studenata.
Ishodi stručnog usavršavanja:
- kreirati nastavu vježbi/seminara u skladu s pedagoškim načelima i uz suvremeni pristup učenju i poučavanju
- argumentirati elemente, načine i postupke vrednovanja određenog predmeta.
Tijekom stručnog usavršavanja polaznici su bili upoznati s osnovnim principima pripremanja, pripreme i izvedbe za nastavu u kliničkom okruženju i mogućnostima primjene suvremenih pristupa učenja i poučavanja te postupaka vrednovanja. Održano je ukupno 18 sati edukacije, od toga je 10 sati bilo vođene edukacije, a 8 sati se odnosilo na osobne aktivnosti polaznika. Voditelji stručnog usavršavanja bili su: doc.dr.sc. Štefica Mikšić, mag.med.techn., dr.sc. Jasenka Vujanić, mag.med.techn., doc.dr.sc. Robert Lovrić, mag.med.techn., doc.dr.sc. Ivana Barać, prof.psih. i Jadranka Plužarić, mag.med.techn.
Vrednovanje postignute razine ostvarenih ishoda provelo se kroz samostalne aktivnosti polaznika tijekom radionica, kreiranih obrazovnih materijala za nastavu vježbi te prikazom plana i dokumentacije procesa zdravstvene njege na temelju simuliranog prikaza slučaja. Na kraju stručnog usavršavanja sudionici su ispunili evaluacijski upitnik i procijenili svoje zadovoljstvo. Većina sudionika smatra kako bi se stručna usavršavanje ove razine trebala češće organizirati radi razmjene znanja i iskustava, a u svrhu unaprjeđenja obrazovnog procesa.
Voditelji stručnog usavršavanja