Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku u sklopu Fulbright Specialist programa organizira edukaciju „Enhancement of Academic Hepatology“.
Predavač: Prof. dr. sc. George Y. Wu, Fulbright Specialist, redoviti profesor u trajnom izboru Sveučilišta u Connecticutu, SAD, Gostujući profesor Fakulteta za dentalnu medicinu i zdravstvo Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
02.10.2023. - 13.10.2023. - Dvorana „Josip Juraj Strossmayer“ Fakulteta za dentalnu medicinu i zdravstvo, Crkvena 21, Osijek
16.10.2023. – 20.10.2023. - Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Orahovica, Ul. bana Josipa Jelačića 19A
Veliki obrazovni izazov za zaposlene kliničare je ostati u tijeku s kliničkim, znanstvenim i obrazovnim razvojem. Ipak, ostati u tijeku ključno je za pružanje optimalne i konkurentne zdravstvene skrbi te za provođenje istraživanja i učinkovitog podučavanja. Došlo je do velikog napretka u razumijevanju patogeneze, dijagnostika i liječenje mnogih bolesti jetre. Bolest jetre predstavlja ogroman zdravstveni problem koji pogađa milijune ljudi diljem svijeta i veliko je opterećenje za zdravstvene sustave u Europi, uključujući Hrvatsku. Bolest masne jetre, bolest jetre izazvana lijekovima, hepatitis C, hepatitis B virusne infekcije i autoimuni hepatitisi najčešće su bolesti jetre u Hrvatskoj. Još jedan edukativni izazov je osvijestiti liječnike-znanstvenike o važnosti zaštite intelektualnog vlasništva. Svijest može dovesti do mogućnosti komercijalizacije i razvoja novih medicinskih tretmana kao potencijalnog izvora financiranja istraživanja. S druge strane, jednostavno slijedeći teoretsku paradigmu objavljivanja članaka i podnošenja zahtjeva za potporu može dovesti do gubitka takvih prilika. Poznavanje osnova zaštite intelektualnog vlasništva ključno je kako bi se to izbjeglo. Konačno, s velikim napretkom u hepatologiji, bilo je sve teže prenijeti stalno rastuće znanje novim generacijama zdravstvenih djelatnika. U SAD-u je prepoznato da je aktivno samoučenje učinkovitija obrazovna metoda od pasivnog upijanja znanja. Iz ovog razloga, nastavni programi koji se temelje na predavanjima uglavnom su zamijenjeni nastavnim planovima i programima koji se temelje na proučavanju slučajeva iz prakse, što za sada nije široko prihvaćeno u Hrvatskoj.