Predstavljanje projekta „Svi za pamćenje – SPAM“ na Tjednu mozga

U organizaciji Filozofskog fakulteta Osijek pod vodstvom prof. dr. sc. Sanjice Faletar Tanacković u utorak, 15. ožujka 2022. održana su predavanja i radionice u okviru „Tjedna mozga“. Radionicu „Zaustavimo vrtlog u njihovoj glavi: Kako komunicirati s osobama s Alzheimerovom bolešću“ održale su prof. dr. sc. Silva Butković Soldo i dr. sc. Mirjana Vladetić. Predavanje „LiPa palijativni tim – Volonteri u razvoju palijativne skrbi: zajedno smo korak dalje“ održala je Ljerka Pavković, mag. med. techn., predsjednica udruge LiPa iz Lipika. Nastavnica Fakulteta za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek Anamaria Tomić, mag. log. održala je predavanje na temu „Predstavljanje projekta „SVI ZA PAMĆENJE (SPAM)” i rada popodnevnog boravka za osobe s demencijom“ kao predstavnica partnerske ustanove na projektu SPAM i zaposlenica Fakulteta.


Na predavanjima je sudjelovalo 50-ak sudionika, većinom studenata i nastavnika iz područja psihologije i informacijskih znanosti Filozofskog fakulteta Osijek.


Nakon predavanja sudionici su mogli postavljati pitanja i raspravljati s predavačicama o načinima komunikacije s osobama s demencijom, tegobama koje se događaju u svakodnevici osoba s demencijom i njihovih obitelji te čuti više o mogućim rješenjima koja su se pokazala dobrima u projektu SPAM.


Zahvaljujemo organizatoricama s Filozofskog fakulteta Osijek što su nas ugostile i nadamo se da će biti još prilika za suradnju!

1. Poslijediplomskom tečaju stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije „Osnove palijativne skrbi“

Tečaj

REHABILITACIJA U KLINIČKOJ MEDICINI - kardiovaskularna rehabilitacija

TEČAJ

1. poslijediplomski tečaj stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije “Sport i srce”

TEČAJ

Izražavanje zdravstvenih djelatnika na znanstveno-stručnim skupovima i u publikacijama

Simpozij

Suvremeno sestrinstvo: povijest kao temelj, teorija kao izvor, obrazovanje kao put, kvaliteta kao obveza, znanost kao istina.

Konferencija

Nursing Education and Science (NES)

Scientific-professional Journal