Svečana proslava dana Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Na svečanoj sjednici Senata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku održanoj 31. svibnja 2022. godine, rektor Sveučilišta prof. dr. sc. Vlado Guberac dodijelio je rektorove potvrdnice sveučilišnim nastavnicima izabranim u znanstveno-nastavno zvanje redovitog profesora kao znak javnog priznanja za njihov znanstveni, nastavni i stručni rad.


Senat je potvrdio izbor tri redovita profesora Fakulteta za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek - dva redovita profesora u prvom izboru i jednog u naslovnom zvanju u prvom izboru:

  • prof. dr. sc. Martina Smolić, izbor redovite profesorice iz znanstvenog područja Biomedicine i zdravstva, znanstveno polje temeljne medicinske znanosti;
  • prof. dr. sc. Goran Krstačić, izbor redovitog profesora iz znanstvenog područja Biomedicine i zdravstva, znanstveno polje kliničke medicinske znanosti;
  • prof. dr. sc. Ivo Matić, izbor redovitog profesora u naslovnom zvanju iz znanstvenog područja Biomedicine i zdravstva, znanstveno polje kliničke medicinske znanosti.


Rektor Sveučilišta nagradio je studente koji su se istaknuli akademske godine 2020./2021., a nagrađeni su studenti Fakulteta za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek Marija Imrović, studentica I. godine diplomskog sveučilišnog studija Sestrinstvo, za postignut uspjeh na studiju i Marko Babić, student IV. godine integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Dentalna medicina, za postignut uspjeh na studiju.

1. Poslijediplomskom tečaju stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije „Osnove palijativne skrbi“

Tečaj

REHABILITACIJA U KLINIČKOJ MEDICINI - kardiovaskularna rehabilitacija

TEČAJ

1. poslijediplomski tečaj stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije “Sport i srce”

TEČAJ

Izražavanje zdravstvenih djelatnika na znanstveno-stručnim skupovima i u publikacijama

Simpozij

Suvremeno sestrinstvo: povijest kao temelj, teorija kao izvor, obrazovanje kao put, kvaliteta kao obveza, znanost kao istina.

Konferencija

Nursing Education and Science (NES)

Scientific-professional Journal