20. Studenoga 2024. vijesti
- Babić Čikeš, A. (2017). Emocionalna inteligencija i agresivno ponašanje u djetinjstvu i adolescenciji – Pregled istraživanja. Psihologijske teme, 26 (2), 283-308.
- Babić Čikeš, A. (2023). Razvoj sposobnosti emocionalne inteligencije – znamo li dovoljno? Diaconvensia: teološki prilozi, 31 (3),413-437.
- Čudina-Obradović, M. (1999). Utjecaj obitelji na kognitivno funkcioniranje i razvoj čitanja. Croatian Sociological Review, 30 (3-4), 195-210.
- Goleman, D. (2002). Emocionalna inteligencija. Zagreb: Mozaik knjiga.
- Lesjak, R. i Sindik, J. Emocionalna inteligencija medicinskih sestara. Noursing journal, 18 (3), 174-181.
- Matešić, K. (2015). Kognitivna i emocionalna inteligencija kao prediktori uspjeha u višim razredima osnovne škole. Suvremena psihologija, 18 (1), 79-90.
- Posavec, M. (2010). Višestruke inteligencije u nastavi. Životi i škola, 56 (24), 55-64.
- Rojnić, M. (2007). Uvod u evolucijske osnove inteligencije: modularni um i enigma opće inteligencije. Psihologijske teme, 16 (1), 47-80.
- Salovey, P. i Mayer, J.D. (1990). Emotional Intelligence. Imagination, Cognition And Personality, 748 (9), 185-211.
- Takšić, V., Mohorić, T. i Munjas, R. (2006). Emocionalna inteligencija: teorija, operacionalizacija, primjena i povezanost s pozitivnom psihologijom.Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 15 (4-5), 729-752.
- Vizek-Vidović, V., Rijavec, M., Vlahović-Štetić, V. i Miljković, D. (2014). Psihologija obrazovanja. IEP -Vern.
- Zarevski, P. (2012). Struktura i priroda inteligencije. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Zarevski, P. i Matešić, K. (2010). Kognitivne spolne razlike: jučer, danas, sutra. Društvena istraživanja : Journal for General Social Issues, 19 (4-5), 797-819.