• Croatian (Hrvatski)
  • English (United Kingdom)

Rezultati jedinstvene sveučilišne studentske ankete za akademsku 2019./2020. godinu

Jedinstvena sveučilišna studentska anketa za akademsku 2019./2020. godinu provedena je na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku tijekom rujna i listopada 2019. godine. U provedbi ankete sudjelovali su djelatnici Centra za unaprjeđenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja, članovi Odbora za unaprjeđivanje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja, članovi povjerenstava za unaprjeđivanje i osiguranje kvalitete, djelatnici ureda za kvalitetu i djelatnici studentskih službi znanstveno/umjetničko-nastavnih sastavnica te informatički tim s Fakulteta elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Anketi su pristupili studenti svih godina sveučilišnih i stručnih studija sa 16 znanstveno/umjetničko-nastavnih sastavnica Sveučilišta, a evaluirali su predmete, nastavnike i suradnike u tekućoj akademskoj godini. 

Dragi studenti, ovim putem vam zahvaljujemo na sudjelovanju u anketi jer je na našem Fakultetu najveći postotak odaziva ispunjavanju Ankete na razini cijelog Sveučilišta (77,117%). 

Poštovani nastavnici, svojim rezultatima ankete možete pristupiti putem poveznice https://anketa.unios.hr/rezultati2020/?pocetna. Za pristup rezultatima ankete potrebno je koristiti svoj AAI@EduHr elektronički identitet. (npr. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te lozinka)

1. Poslijediplomskom tečaju stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije „Osnove palijativne skrbi“

Tečaj

REHABILITACIJA U KLINIČKOJ MEDICINI - kardiovaskularna rehabilitacija

TEČAJ

1. poslijediplomski tečaj stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije “Sport i srce”

TEČAJ

Izražavanje zdravstvenih djelatnika na znanstveno-stručnim skupovima i u publikacijama

Simpozij

Suvremeno sestrinstvo: povijest kao temelj, teorija kao izvor, obrazovanje kao put, kvaliteta kao obveza, znanost kao istina.

Konferencija

Nursing Education and Science (NES)

Scientific-professional Journal