Cilj predmeta je pomoći studentima u razumijevanju poduzetništva kao proaktivnog ponašanja svakog pojedinca, grupe i institucije u kontekstu globalizacije. Globalizacija utječe na povećanje neizvjesnosti i kompleksnosti u okruženju u kojem živimo i djelujemo, što na različite načine utječe na živote pojedinaca. Kako bi se nosili s tom povećanom nesigurnošću i kompleksnošću društva, potrebne su poduzetničke vještine, osobine i ponašanje.
Pojam poduzetništva i poduzetnika. Teorije i razvoj poduzetništva. Poduzetnost kao način razmišljanja i djelovanja. Odrednice i društvene pretpostavke stvaranja poduzetništva. Strategije i modeli rasta poduzeća. SWOT analiza. Priprema poslovnog plana: od ideje do projekta, od projekta do tvrtke.
Obavezna literatura:
- Oberman Peterka S, Perić J, Delić A. Poduzetništvo u malim i srednjim poduzećima. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici; 2016.
Dopunska literatura:
Mahaček D. Revizija u zdravstvenom sustavu. Osijek: Medicinski fakultet Osijek; 2016.
Hisrich RD, Peters MP, Shepherd DA. Poduzetništvo. 7. izd. Zagreb: Mate d.o.o; 2011.
- Opisati glavne značajke poduzetništva i poduzetnosti kao ključne kompetencije
- Argumentirati važnost razumijevanja poduzetništva kao načina razmišljanja
- Procijeniti izvedivost poduzetničke ideje
- Isplanirati realizaciju poslovne ideje od zamisli do provedbe
- Upravljati prethodno izrađenim jednostavnim planom upravljanja materijalnim i nematerijalnim resursima
Nositelj: izv. prof. dr. sc. Ivan Miloloža