Cilj kolegija „Poslovno komuniciranje“ na preddiplomskom studiju je upoznavanje studenata s važnošću poslovnog komuniciranja u suvremenom menadžmentu i poslovanju uopće. Poslovno komuniciranje je dio vještine („alata“), koja usmjerava poslovne i kreativne potencijale pojedinca i skupine u brže i efikasnije mogućnosti rješavanja gospodarskih i inih problema na mikro i makro razini okruženja.
Komuniciranje kao dio kulture, komunikacijski stilovi u menadžmentu, vještina/znanost i okruženje u komunikaciji. Poslovna komunikacija–temelj poslovnih procesa. Suvremena sredstva poslovne komunikacije. Oblici i proces poslovne komunikacije. Pravila za uspješno komuniciranje. Razvoj komunikacijske tehnologije i sustavi poslovne komunikacije. Poslovna komunikacija u E-poslovanju: zakonske pretpostavke, problemi sigurnosti Multimedija u funkciji poslovne komunikacije. Tehnike kreativnosti i timskog rada Suvremene tehnologije i komunikacija. Novi trendovi u neizravnoj komunikacijskoj interakciji. Trendovi poslovne komunikacije u budućnosti. Pregovaranje kao ključni poslovni proces i odnosi s javnošću, javni nastup i međuljudsko ophođenje. Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost. Komunikacija u zdravstvu.
Obavezna literatura:
- Miloloža I, Glavaš J, Šebo D, ur. Upravljanje znanjem u zdravstvu. Osijek: Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek; 2019.
- Balen S. Menadžment u zdravstvu. Osijek: Medicinski fakultet Osijek; 2015.
Dopunska literatura:
- Lamza-Maronić M, Glavaš J. Poslovno komuniciranje. Osijek: Studio HS Internet i Ekonomski fakultet u Osijeku; 2008. dostupno na http://www.efos.unios.hr/poslovno-komuniciranje/wp-content/uploads/sites/226/2018/10/Poslovno-komuniciranje_KNJIGA.pdf
- Bovee CI, Thill JV. Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Zagrebačka škola ekonomije i managementa; 2012.
- Prepoznati osnovne komponente i funkcije poslovnog komuniciranja
- Razjasniti i primijeniti osnove metode i strategije razvoja uspješne poslovne komunikacije
- Analizirati utjecaj poslovnog komuniciranja na procese donošenja odluka u menadžmentu
- Kreirati i predložiti strategiju razvoja i poticanja uspostave organizacijske klime bazirane na komunikaciji
- Osmisliti ključne komunikacijske varijable za donošenje poslovnih odluka
- Objasniti važnost, elemente i vrste pregovaranja
- Provesti swot analizu komunikacijskih vještina, poslovno dopisivanje, te pripremiti i prezentirati poslovnu prezentaciju
Nositelj: doc. dr. sc. Stjepan Rudan
Suradnici:
- Marlena Brstilo-Čičković, mag. physioth., predavač