• Croatian (Hrvatski)
  • English (United Kingdom)

Poslovno komuniciranje

Cilj kolegija „Poslovno komuniciranje“ na preddiplomskom studiju je upoznavanje studenata s važnošću poslovnog komuniciranja u suvremenom menadžmentu i poslovanju uopće. Poslovno komuniciranje je dio vještine („alata“), koja usmjerava poslovne i kreativne potencijale pojedinca i skupine u brže i efikasnije mogućnosti rješavanja gospodarskih i inih problema na mikro i makro razini okruženja.

Komuniciranje kao dio kulture, komunikacijski stilovi u menadžmentu, vještina/znanost i okruženje u komunikaciji. Poslovna komunikacija–temelj poslovnih procesa. Suvremena sredstva poslovne komunikacije. Oblici i proces poslovne komunikacije. Pravila za uspješno komuniciranje. Razvoj komunikacijske tehnologije i sustavi poslovne komunikacije. Poslovna komunikacija u E-poslovanju: zakonske pretpostavke, problemi sigurnosti Multimedija u funkciji poslovne komunikacije. Tehnike kreativnosti i timskog rada Suvremene tehnologije i komunikacija. Novi trendovi u neizravnoj komunikacijskoj interakciji. Trendovi poslovne komunikacije u budućnosti. Pregovaranje kao ključni poslovni proces i odnosi s javnošću, javni nastup i međuljudsko ophođenje. Aktivno slušanje kao komunikacijska prednost. Komunikacija u zdravstvu.

Obavezna literatura:

  1. Miloloža I, Glavaš J, Šebo D, ur. Upravljanje znanjem u zdravstvu. Osijek: Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek; 2019.
  2. Balen S. Menadžment u zdravstvu. Osijek: Medicinski  fakultet Osijek; 2015.
     

Dopunska literatura:

  1. Lamza-Maronić M, Glavaš J. Poslovno komuniciranje. Osijek: Studio HS Internet i Ekonomski fakultet u Osijeku; 2008. dostupno na http://www.efos.unios.hr/poslovno-komuniciranje/wp-content/uploads/sites/226/2018/10/Poslovno-komuniciranje_KNJIGA.pdf
  2. Bovee CI, Thill JV. Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Zagrebačka škola ekonomije i managementa; 2012.
     
  1. Prepoznati osnovne komponente i funkcije poslovnog komuniciranja
  2. Razjasniti i primijeniti osnove metode i strategije razvoja uspješne poslovne komunikacije
  3. Analizirati utjecaj poslovnog komuniciranja na procese donošenja odluka u menadžmentu
  4. Kreirati i predložiti strategiju razvoja i poticanja uspostave organizacijske klime bazirane na komunikaciji
  5. Osmisliti ključne komunikacijske varijable za donošenje poslovnih odluka
  6. Objasniti važnost, elemente i vrste pregovaranja
  7. Provesti swot analizu komunikacijskih vještina, poslovno dopisivanje, te pripremiti i prezentirati poslovnu prezentaciju

Nositelj: doc. dr. sc. Stjepan Rudan

            Suradnici:

  • Marlena Brstilo-Čičković, mag. physioth., predavač

1. Poslijediplomskom tečaju stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije „Osnove palijativne skrbi“

Tečaj

REHABILITACIJA U KLINIČKOJ MEDICINI - kardiovaskularna rehabilitacija

TEČAJ

1. poslijediplomski tečaj stalnog medicinskog usavršavanja I. kategorije “Sport i srce”

TEČAJ

Izražavanje zdravstvenih djelatnika na znanstveno-stručnim skupovima i u publikacijama

Simpozij

Suvremeno sestrinstvo: povijest kao temelj, teorija kao izvor, obrazovanje kao put, kvaliteta kao obveza, znanost kao istina.

Konferencija

Nursing Education and Science (NES)

Scientific-professional Journal