Stjecanje osnovnih znanja iz područja upravljanja kvalitetom s aspekta modernih pristupa kvaliteti te njihova primjena u stvarnim sustavima.
Teorija kvalitete. Povijest razvoja i definiranje kvalitete. Evolucija upravljanja kvalitetom. Sustavi upravljanja kvalitetom i interni audit. Troškovi kvalitete. Normizacija kvalitete. Metode i alati za upravljanje kvalitetom. Upravljanje poslovnim procesima. Kvaliteta i konkurentnost. Utjecaj kvalitete na poslovni rezultat.
Obavezna literatura:
- Lazibat T. Upravljanje kvalitetom. Zagreb: Znanstvena knjiga d.o.o.; 2009.
Dopunska literatura:
Lazibat T. Poznavanje robe i upravljanje kvalitetom. Zagreb: Sinergija-nakladništvo d.o.o.; 2005.
Lazibat T. Sustavi upravljanja kvalitetom u visokom obrazovanju. Zagreb: Sinergija nakladništvo d.o.o.; 2005.
- Vrednovati aspekte kvalitete u sustavu zdravstva
- Objasniti značaj i strukturu međunarodnih normi iso:9001
- Kreirati osnovne statističke pokazatelje u kontroli kvalitete
- Primijeniti sedam osnovnih alata za poboljšavanje kvalitete
- Prikazati upravljanje kvalitetom na primjeru iz prakse
- Opisati audit sustava kvalitete
Nositelj: izv. prof. dr. sc. Ivan Miloloža