Usvajanje znanja i vještina potrebnih za planiranje i programiranje fizioterapijskog procesa te odabir i primjenu specifičnih fizioterapijskih koncepata sukladno potrebama korisnika.
Principi i postupci primjene neurorazvojnog tretmana – Bobath pedijatrijskog koncepta. Principi i postupci primjene Vojta koncepta. Principi i postupci primjene Bobath koncepta za odrasle osobe s oštećenjem središnjeg živčanog sustava. Principi i postupci primjene PNF koncepta po M. Knott.
Obavezna literatura:
- Grozdek G, Maček Z. Osnove Bobath koncepcije – Interna skripta za studente 2. godine smjera Fizioterapije. Zagreb: Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu; 1995.
- Grozdek-Čović G, Maček Z. Neurofacilitacijska terapija. Zdravstveno veleučilište, Zagreb; 2011.
Dopunska literatura:
- Peath Rohlfs B. Efarungen mit dem Bobath-Konzept: Grundlagen, Behandlung, Fallbeispiele. Stuttgart: Thieme; 1999.
- Bly L, Whiteside A. Facilitation Techniques Based on NDT Principles. San Antonio, TX: Therapy Skill Builders; 1997.
- Bly L. Baby Treatment Based on NDT Principles. San Antonio, TX: Therapy Skill Builders; 1999.
Nakon uspješno završenog kolegija student će moći:
- Argumentirati opravdanost primjene neuro-razvojnog tretmana
- Utvrditi specifične ciljeve koji se ostvaruju kroz primjenu neuro-razvojnog tretmana
- Opisati komponente primjene neuro-razvojnog tretmana
- Odabrati i upravljati postupcima i principima bobath pedijatrijskog koncepta
- Odabrati i upravljati postupcima i principima bobath koncepta za odrasle osobe s oštećenjem središnjeg živčanog sustava
- Odabrati i upravljati postupcima i principima vojta koncepta
- Odabrati i upravljati postupcima i principima PNF koncepta po M. Knott
Nositelj: doc. dr. sc. Anđela Grgić
Nastavnici i suradnici:
- Nikolina Lazić
- Dorothea Bedeković
- Ivan Veber