Upoznati studente s organizacijom i metodologijom rada u pedijatrijskoj jedinici intenzivne skrbi, zdravstvenim potrebama i problemima životno ugrožene djece te specifičnostima zdravstvene njege životno ugrožene djece u pedijatrijskoj jedinici intenzivne skrbi.
Kolegij uključuje praktično iskustvo, promovira sadržaje koji doprinose ozdravljenju i oporavku vitalno ugroženog djeteta. Usmjeren je na čimbenike koji vitalno ugrožavaju zdravlje djeteta i na zdravstvenu njegu vitalno ugroženog djeteta. Također uključuje sadržaje koji se odnose na osnovne i napredne postupke oživljavanja djeteta, komunikaciju s djetetom i roditeljima u jedinici intenzivnog liječenja, transport i prijem životno ugroženog djeteta u jedinicu, ublažavanje boli kod vitalno ugroženog djeteta te umirućeg djeteta, odnose s roditeljima kao i skrb medicinske sestre u zdravstvenoj njezi djeteta s posebnim zdravstvenim potrebama.
Obavezna literatura:
1. Audy – Kolarić, Lj i sur. Anestezija i intenzivno liječenje novorođenčadi, Školska knjiga, Zagreb, 1994
demonstrirati znanje i vještine kao i adekvatne stavove u njezi vitalno ugroženog djeteta
procijeniti potrebe, planiranja, provedbe i evaluacije u zdravstvenoj njezi vitalno ugroženog djeteta u jedinici intenzivnog liječenja kao i učinkovita komunikacija s djetetom i njegovom obitelji
razumjeti etičke pitanja vezana sa zdravstvenom njegom vitalno ugroženog djeteta te umirućim djetetom u jedinici intenzivnog liječenja.