Upoznati studente s nužnošću cjeloživotnoog obrazovanja, mogućnostima koje se otvaraju tijekom i nakon formalnog obrazovanja.
Profesionalni razvoj i cjeloživotno obrazovanje, modeli učenja odraslih, razvoj i planiranje edukacijskih programa u okviru cjeloživotnog obrazovanja, uloga nastavnika u edukacijskim programima cjeloživotnog učenja, poticanje i praćenje samoreguliranog učenja.
Obavezna literatura:
- Miljković D, Rijavec M, Vlahović-Štetić V, Vizek-Vidović V. Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP; 2003.
- Vizek-Vidović V, Vlahović Štetić V. Modeli učenja odraslih i profesionalni razvoj. Ljetopis socijalnog rada. 2007;14(2):283-310.
Dopunska literatura:
- Desforges C. Uspješno učenje i poučavanje. Zagreb: EDUCA; 2001.
Nakon završenog predmeta, student/-ica će moći:
- objasniti ulogu cjeloživotnog učenja u profesionalnom razvoju;
- opisati glavne značajke procesa učenja odraslih;
- uspostaviti grupna pravila, usmjeravati raspravu pitanjima različite vrste;
- vrednovati rad grupe;
- planirati i izvesti prezentaciju uz primjenu informacijske tehnologije (IT);
- primijeniti različite tehnike za evaluaciju edukacijskih programa;
- primijeniti tehnike kritičkog čitanja.
Nositelj: prof. dr. sc. Hrvoje Lepeduš
Suradnici:
° izv. prof. dr. sc. Blaženka Miškić,
° doc. dr. sc. Sandra Vuk Pisk,
° Željka Dujmić, mag. med. techn., predavač,
° Cecilija Rotim, mag. med. techn., predavač.