Osposobiti studenta za planiranje, programiranje i izvođenje kliničkih vježbi iz zdravstvene njege; praćenje i ocjenjivanje studenta; samo-vrjednovanje i vrjednovanje
- Planiranje i programiranje nastave zdravstvene njege u kliničkim uvjetima
- Elementi i kriteriji ocjenjivanja zdravstvene njege u kliničkim uvjetima
- Zdravstvena njega nastavni predmet, izbor sadržaja i aktivnosti za kliničku nastavu/vježbe
- Okruženje za učenje/klinika
- Strategije učenja i poučavanja zdravstvene njege u kliničkim uvjetima
- Procjenjivanje i mjerenje znanja, oblici praćenja i ocjenjivanje učenika/studenta iz zdravstvene njege na kliničkim vježbama
- Pedagoška dokumentacija na kliničkim vježbama
Obavezna literatura:
- Matijević M, Radanović D. Nastava usmjerena na učenika. Školske novine. Zagreb, 2011.
- Kyriacou C. Temeljna nastavna umijeća. EDUCA. Zagreb, 2001.
- Prlić N. Zdravstvena njega: metodički priručnik za nastavnika. Školska knjiga. Zagreb, 2002.
- Prlić N, Rogina V, Muk B. Metodički priručnik za nastavnike uz udžbenik Zdravstvena njega IV. Školska knjiga. Zagreb, 2002.
- Lovrić R. Nastavni tekstovi
Dopunska literatura:
- Terhart E. Metode poučavanja i učenja. EDUCA. Zagreb, 2001
Nakon uspješno završenog predmeta, student/-ica će moći:
- objasniti pristup kliničkoj nastavi zdravstvene njege; strategije učenja i poučavanja zdravstvene njege u kliničkim uvjetima
- napisati izvedbeni plan i program za „blok 30 sati“ kliničkih vježbi iz zdravstvene njege; elemente i kriterije ocjenjivanja; operativni plan i program za „blok 30 sati“ kliničkih vježbi iz zdravstvene njege;
- odabrati vještine sestrinske prakse, sadržaje prema ishodima učenja za „blok 30 sati“ kliničkih vježbi iz zdravstvene njege
- osmisliti „blok 30 sati“ kliničkih vježbi iz zdravstvene njege (strategiju, metode, oblike)
- napisati pripravu za „blok 30 sati“ kliničkih vježbi iz zdravstvene njege
- pripremiti se za izvođenje kliničkih vježbi (okolina, očigledna nastavna sredstva, dokumentaciju, liste praćenja)
- ocijeniti studenta (elementi) primjenjujući kriterije ocjenjivanja
- kritički prosuđivati i vrjednovati održane kliničke vježbe kolege (prema zadanim elementima i kriterijima), napisati prikaz održanih kliničkih vježbi (kolege)
- samovrjednovati održane kliničke vježbe (prema zadanim elementima i kriterijima)
Nositelj: Doc. Dr. Sc. Robert Lovrić /dr. Sc. Jasenka Vujanić