Stjecanje znanja, razvijanje sposobnosti i vještina o psihološkim značajkama učenika/studenata kao i procesa učenja, kao i odnosa između nastavnika i učenika/studenata.
Uvod u psihologiju; Primjena metoda i tehnika istraživanja u psihologiji odgoja i obrazovanja; Pamćenje i zaboravljanje; Temeljni uvjeti učenja; Teorije učenja; Racionalna organizacija učenja; Individualne razlike u kognitivnim osobinama; Motivacija i emocije; Ličnost; Socijalno ponašanje i grupni utjecaj; Upravljanje grupom i disciplina; Osobe s teškoćama prilagodbe; Vrednovanje i ocjenjivanje znanja.
Obavezna literatura:
- Miljković D, Rijavec M, Vlahović-Štetić V, Vizek-Vidović V. Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP; 2003.
- Howe MJA. Psihologija učenja. Jastrebarsko: Naklada Slap; 2002.
Dopunska literatura:
- Pastuović N. Osnove psihologije obrazovanja i odgoja. Zagreb: Znamen; 1997.
- Grgin T. Edukacijska psihologija. Jastrebarsko: Naklada Slap; 1997.
- Petz B. Uvod u psihologiju. Jastrebarsko: Naklada Slap; 2001.
- Zarevski P. Psihologija pamćenja i učenja. Jastrebarsko: Naklada Slap; 1999.
Nakon završenog predmeta, student/-ica će moći:
- staviti u odnos psihologiju obrazovanja i mentoriranja u području sestrinstva;
- odrediti metode i tehnike istraživanja koje se u psihologiji obrazovanja koriste;
- usporediti teorije i modele psihologije obrazovanja;
- analizirati metode poučavanja studenata kao učenika;
- objasniti teoriju motivacije i samoregulirano učenje;
- primijeniti metode poučavanja u radu sa studentima;
- klasificirati pojave koje prate učenje i pamćenje kao i organizaciju učenja i pamćenja;
- primijeniti procjenjivanje i mjerenje znanja i vještina studenata u sestrinstvu;
- oblikovati osobne zaključke korištenjem literature i drugih podataka;
- vrednovati primjenu etičkih načela i komunikacijskih vještina u praksi zdravstvene njege.
Nositelj: doc. dr. sc. Vladimir Grošić
Suradnici:
° doc. dr. sc. Branka Restek Petrović,
° doc. dr. sc. Sandra Vuk Pisk,
° dr. sc. Ivana Barać, viši predavač