Cilj kolegija „Poslovno komuniciranje“ na diplomskom studiju je upoznavanje studenata s važnošću poslovnog komuniciranja u suvremenom menadžmentu i poslovanju uopće. Poslovno komuniciranje je dio vještine („alata“) koja usmjerava poslovne i kreativne potencijale pojedinca i skupine u brže i efikasnije mogućnosti rješavanja gospodarskih i inih problema na mikro i makro razini okruženja.
Komuniciranje kao dio kulture
Komunikacijski stilovi u menadžmentu
Komunikacija – vještina/znanost
Komunikacija i okruženje
Poslovna komunikacija – temelj poslovnih procesa
Suvremena sredstva poslovne komunikacije
Oblici poslovne komunikacije
Proces poslovne komunikacije
Pravila za uspješno komuniciranje
Razvoj komunikacijske tehnologije i sustavi poslovne komunikacije
Poslovna komunikacija u e-poslovanju: zakonske predpostavke, problemi sigurnosti
Multimedija u funkciji poslovne komunikacije
Tehnike kreativnosti i timskog rada
Suvremene tehnologije i komunikacija
Novi trendovi u neizravnoj komunikacijskoj interakciji
Trendovi poslovne komunikacije u budućnosti
Pregovaranje kao ključni poslovni proces
Odnosi s javnošću kao direktno vizualiziranje organizacije
Javni nastup i međuljudsko ophođenje
Obavezna literatura:
- Lamza-Maronić M, Glavaš J. Poslovno komuniciranje. Osijek: Studio HS internet; 2008.
Dopunska literatura:
- Bovee CI, Thill JV. Suvremena poslovna komunikacija. Zagreb: Mate; 2012.
Nakon završenog predmeta, student/-ica će moći:
- prepoznati osnovne komponente i funkcije poslovnog komuniciranja;
- objasniti osnovne metode i strategije razvoja uspješne poslovne komunikacije;
- procijeniti utjecaj poslovnog komuniciranja na procese donošenja odluka u menadžmentu;
- izraditi strategiju razvoja i poticanja uspostave organizacijske klime bazirane na komunikaciji;
- utvrditi ključne komunikacijske varijable za donošenje poslovnih odluka.
Nositelj: izv. prof. dr. sc. Igor Filipčić
Suradnici:
° Kristina Bosak, mag. med. techn., asistent